Ook bruikbaar zonder mobiele internetverbinding!
Vroeg jij je ook af of de app MobiMelder ook bruikbaar is zonder mobiele internetverbinding? Wel, dan is er goed nieuws: dat is wel degelijk het geval! In dit nieuwsbericht leggen we uit hoe.

Ga als volgt aan de slag:
1. zet je mobiele dataverbinding uit, en je locatie (gps-sensor) aan 2. maak een melding 3. maak een foto van het knelpunt 4. geef een omschrijving 5. druk op 'verzenden'
6. herhaal deze stappen voor alle vastgestelde knelpunten Eenmaal thuis, zet je je internetverbinding (wifi) terug aan en doe je het volgende:
1. druk in de applicatie rechtsboven op de info-knop
2. kies voor 'verzamelde data'
3. nu krijg je het aantal verzamelde meldingen te zien die je hebt ingevoerd, via de knop 'Verstuur Meldingen' kan je die meldingen uploaden Je kan de smartphone-meldingen verder verfijnen op het online-platform op de computer door te kiezen voor kies 'Meldingen > Smartphone melding':
1. zo kan je de beschrijving nog wat aanpassen
2. zo kan je de locatie van het knelpunt nog wat verschuiven
3. zo kan je de melding versturen naar de gemeente
Bij problemen, aarzel niet om contact op te nemen met info@mobimelder.be, de projectverantwoordelijke bij de gemeente of Vincent Van Heghe van Trage Wegen vzw via vincent.vanheghe@tragewegen.be.
Succes :)!